AI UITAT DATELE CONTULUI?

CREEAZA-TI CONT

Coletele se trimit in 1 - 3 zile lucratoare de la plasarea comenzii - valabil pentru produsele din stoc. Va rog luati in considerare faptul ca este necesara confirmarea datelor de facturare si livrare, precum si corectitudinea comenzii - in acest sens, eu va voi contacta. Doar in urma confirmarii tuturor datelor comanda va fi livrata. Comenzile neconfirmate nu vor pleca din atelier.
In cazul in care este vorba despre o comanda urgenta, va rog sa ma contactati telefonic iar eu voi face tot posibilul sa ajunga cat mai repede la dvs.
Daca produsul comandat nu se afla in stoc, fabricarea si livrarea pot dura pana la 14 zile.
Comenzile plasate vineri dupamasa, in weekend sau sarbatori legale, vor fi onorate in prima zi lucratoare care urmeaza.
 
Livrarea efectiva se poate face prin:
- ridicare personala - Bacau - fara costuri
- prin curier rapid (Urgent Cargus), oriunde in tara, in 24/48 h - cost 22 lei in plus fata de pretul produselor, iar coletul ajunge direct la adresa indicata de dvs.
In mod exceptional, Urgent Cargus taxeaza suplimentar transportul la adrese indepartate de orase (pentru care face km suplimentari). Eu verific intotdeauna costul livrarii inainte sa confirm comanda, asadar veti fi complet informat(a) daca se aplica in cazul dvs. vreun extra-cost si evident, discutam sa vedem cum putem rezolva.
Pentru coletele trimise prin curier rapid, pot pune la dispozitie AWB-ul, pentru urmarirea livrarii.

Da. Execut tot felul de produse personalizate.

Scrieti-mi ce va doriti iar eu va raspund cu detalii referitoare la fabricare, pret si timp de livrare. Acesta poate varia in functie de complexitatea produsului si de disponibilitatea materialelor necesare fabricarii lui.

Dupa agreerea acestor detalii, va voi tine la curent cu evolutia designului produsului, prin poze, astfel incat sa fiti informat(a) cu privire la aspectul sau.

Pana acum nu am intampinat intarzieri ale livrarilor.

 In mod exceptional, intarzieri ale livrarilor pot surveni si din cauze cum ar fi: cazul fortuit: blocaje rutiere (caderi de copaci, stanci, coliziuni in lant), surpari de teren in apropierea soselei, caderi de poduri, astupari de tunele montane, deraierea trenurilor in apropierea soselei, blocari naturale, accidente rutiere independente de transportul firmei de curierat, intreruperi locale sau nationale ale transportului rutier sau probleme mecanice ce pot aparea in modul de transport, etc; cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni, incendii, inundatii, ceata, zapada sau inghet, deversari de fluvii, parasiri de albii, etc; cauze umane: razboaie, starea de asediu, greve, embargouri, etatizarea fortata (trecerea in proprietatea statului), revolutii, dispute locale, revolte civile, acte criminale ale tertilor, cum ar fi furtul sau incendiere intentionata, etc;
Da.

In termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, trimiteti-ne un e-mail la adresa office@blanche-collections.ro si stabilim detaliile schimbului dvs.
Este foarte important ca atunci cand primim de la dumneavoastra produsul schimbat sa nu aibe nici o dovada de uzura. Nu schimbam produsele uzate, murdare sau deteriorate in vreun fel.
Va trebui să suportaţi costurile directe ale returnarii produsului si al unui nou transport. Putem face estimari in functie de greutatea si volumul fiecarui colet in parte si sa vi le comunicam pe e-mail. Va rugam sa ambalati produsele intr-o maniera care sa previna deterioarea in timpul manipularii si transportului. Sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări defectuoase si transport.

Da.
Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul daca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Apoi expediaţi produsele catre noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la primirea produsului.
Adresa de expediere va va fi comunicata prin e-mail.
Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Va rugam sa ambalati produsele intr-o maniera care sa previna deterioarea in timpul manipularii si transportului. Sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări defectuoase si transport.

In acest caz noi, Blanche, vom rambursa orice sumă pe care a primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării inițiale, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Noi vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere:
  • furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; totusi, chiar si in acest caz, sunt deschisa la discutii; vanzatorul (eu) va decide in final, daca poate accepta returul sau nu.
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  • furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Va recomandam sa consultati lista completa a exceptiilor aici: Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014

Daca doriti mai multe produse de acelasi fel, iar cantitatea nu este disponibila pe stoc, va rog sa imi lasati un mesaj sau sa ma contactati telefonic. Voi face tot posibilul sa va indeplinesc dorinta.

Plata se poate face in avans, in cont (la banca ING) sau ramburs, la primirea coletului - dvs. alegeti.

Este necesar sa stiti ca pentru produsele personalizate solicit un avans a 50% din valoare la plasarea comenzii, iar restul de 50% + transport, la livrare.

Din pacate, nu. Poate in viitor.
Blanche este micul meu atelier, unde realizez manual bijuterii și accesorii, dar nu are caracter de magazin.

Desigur.

Eu garantez pentru accesoriile pe care le fac, motiv pentru care va stau la dispoziţie. In cazul în care nu sunteti mulţumit(a) de ceea ce ati primit/ achizitionat, astept sa ma contactati telefonic sau sa imi scrieti un mesaj.

Toate datele personale, incepand de la nume, adresa e-mail, adresa domiciliu, telefon, etc., toate raman in deplina confidentialitate.

Va rog ca inainte de a plasa comanda sa verificati descrierile produselor pentru a va asigura ca ceea ce comandati este pe placul dvs. Culorile pot fi diferite in functie de setarile monitorului folosit.
Pentru orice neclaritate, va rog, nu ezitati sa ma contactati.
Va multumesc pentru vizita !
SUS