AI UITAT DATELE CONTULUI?

CREEAZA-TI CONT

Dupa trimiterea comenzii veti fi contactat(a) de un reprezentant Blanche pentru a confirma datele de facturare si livrare precum si corectitudinea comenzii. Doar in urma confirmarii tuturor datelor comanda va fi livrata. Comenzile neconfirmate nu se livreaza.
 

file_10_2

Comenzile de produse personalizate vor fi livrate conform estimarilor reprezentantului Blanche.

Pana acum nu am intampinat intarzieri ale livrarilor.

 In mod exceptional, intarzieri ale livrarilor pot surveni si din cauze cum ar fi: cazul fortuit: blocaje rutiere (caderi de copaci, stanci, coliziuni in lant), surpari de teren in apropierea soselei, caderi de poduri, astupari de tunele montane, deraierea trenurilor in apropierea soselei, blocari naturale, accidente rutiere independente de transportul firmei de curierat, intreruperi locale sau nationale ale transportului rutier sau probleme mecanice ce pot aparea in modul de transport, etc; cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni, incendii, inundatii, ceata, zapada sau inghet, deversari de fluvii, parasiri de albii, etc; cauze umane: razboaie, starea de asediu, greve, embargouri, etatizarea fortata (trecerea in proprietatea statului), revolutii, dispute locale, revolte civile, acte criminale ale tertilor, cum ar fi furtul sau incendiere intentionata, etc;
Da.

In termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, trimiteti-ne un e-mail la adresa office@blanche-collections.ro si stabilim detaliile schimbului dvs.
Este foarte important ca atunci cand primim de la dumneavoastra produsul schimbat sa nu aibe nici o dovada de uzura. Nu schimbam produsele uzate, murdare sau deteriorate in vreun fel.
Va trebui să suportaţi costurile directe ale returnarii produsului si al unui nou transport. Putem face estimari in functie de greutatea si volumul fiecarui colet in parte si sa vi le comunicam pe e-mail. Va rugam sa ambalati produsele intr-o maniera care sa previna deterioarea in timpul manipularii si transportului. Sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări defectuoase si transport.

Da.
Conform OG nr. 34/2014, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul daca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Apoi expediaţi produsele catre noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la primirea produsului.
Adresa de expediere va va fi comunicata prin e-mail.
Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor. Va rugam sa ambalati produsele intr-o maniera care sa previna deterioarea in timpul manipularii si transportului. Sunteţi responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări defectuoase si transport.

In acest caz noi, Blanche, vom rambursa orice sumă pe care a primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării inițiale, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Noi vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere:
  • furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
  • furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Va recomandam sa consultati lista completa a exceptiilor aici: Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014

Da. Executam si produse personalizate. Scrieti-ne ce va doriti iar noi va raspundem cu detalii referitoare la fabricare, pret si timp de livrare.

Dupa agreerea acestor detalii, va vom tine la curent cu evolutia designului produsului, prin poze, astfel incat sa fiti informat cu privire la aspectul sau.

Daca doriti mai multe produse de acelasi fel, iar cantitatea nu este disponibila pe stoc, va rugam sa ne lasati un mesaj sau sa ne contactati telefonic. Vom face tot posibilul sa va indeplinim dorinta."

SUS